2014年8月31日日曜日

心を揺さぶる一曲

https://m.youtube.com/watch?v=-2U0Ivkn2Ds

前からブログにも何度かIan Axelの事を書いていますが…

心を揺さぶられる。そんな曲を書きたいと思わせる一曲。

Cold playのFix youと似た感覚を感じさせてくれる曲。

【A Great Big World/Say Something】


Say something, I'm giving up on you
何か言って、私もうあなたのことを諦める
I'll be the one, if you want me to
私が君のオンリーワンになる、でも君がそう願うのならば
Anywhere, I would've followed you
どこへでも、私はあなたに付いていった
Say something, I'm giving up on you
何か言って、私もうあなたのことを諦める

And I am feeling so small
自分が凄く小さく思える
It was over my head
自分はどうにもならなかった
I know nothing at all
自分は何も分かってない

And I will stumble and fall
そして私は躓き倒れる
I'm still learning to love
私は未だに愛し方を学んでいる
Just starting to crawl
這いつくばり始めたばかり

Say something, I'm giving up on you
何か言って、私もうあなたのことを諦める
I'm sorry that I couldn't get to you
ごめんね君に心が通じなくって
Anywhere, I would've followed you
どこへでも、私はあなたに付いて行った
Say something, I'm giving up on you
何か言って、私もうあなたのことを諦める

And I will swallow my pride
自分のプライドは捨ててでも
You're the one that I love
私が愛しているのは君
And I'm saying goodbye
そして私はさよならを告げる

Say something, I'm giving up on you
何か言って、私もうあなたのことを諦める
And I'm sorry that I couldn't get to you
そしてごめんね君に心が通じなくって
And anywhere, I would have followed you
そしてどこへでも、私はあなたに付いて行った
Oh-oh-oh-oh say something, I'm giving up on you
何か言って、私もうあなたのことを諦める

Say something, I'm giving up on you
何か言って、私もうあなたのことを諦める
Say something...
何か言って。。。